zwrot za jedzenie na wynos

W czasach pandemii, gdy lockdown spowodował zamknięcie restauracji, zamawianie posiłków na wynos zyskało na popularności. A czy Ty korzystasz z dogodnej opcji jedzenia na wynos ze zwrotem za zakupy? Słyszałeś o bankowej opcji TurboKARTA?

Branża gastronomiczna przeżywa trudny czas, z racji obostrzeń, które wprowadził rząd. Dlatego oferta „na wynos” jest dla barów, restauracji i kawiarni jedyną dziś szansą na przetrwanie bez zamykania biznesu. To bitwa o jakikolwiek kapitał. Nie zapominajmy o tym, że gastronomia to dość specyficzna branża, która zazwyczaj nie ma takich rezerw finansowych, by po zamknięciu lokalu dla klientów po prostu przetrwać. Więc tak ważne jest w tym przypadku wsparcie konsumentów, którzy zamawiając jedzenie na wynos, pomagają swoim ulubionym lokalom utrzymać się na rynku.

Jednak zamawianie na wynos stało się popularne jeszcze przed pandemią, z racji wygody i ciekawej formy zaoszczędzenia. Pustki w lodówce? Nie ma problemu, wystarczy telefon lub zamówienie online i po niedługim czasie pracownik lokalu przynosi nam wybrane danie. Wygodne i praktyczne. Mało kto jednak wie, że kupując jedzenie na wynos, możesz otrzymać zwrot za zakupy. Santander Consumer Bank – Bank od kredytów proponuje w tej kwestii TurboKARTĘ. Jak ją otrzymać i jakie daje korzyści?

O karcie pełnej zysków

Lubisz oszczędzać? Albo inaczej – nie lubisz wydawać więcej, niż musisz? Jeśli tak, to TurboKARTA jest doskonałym rozwiązaniem. By ją otrzymać, należy wypełnić i wysłać formularz na stronie internetowej. Doradca z banku oddzwoni, a potem zostanie nam już tylko przyjść do oddziału i odebrać kartę lub też karta zostanie wysłana na adres korespondencyjny, a odrębną przesyłką przyjdzie numer PIN. Czyli szybko, łatwo i wygodnie. Tak samo, jak z zamawianiem jedzenia. Ze względów bezpieczeństwa karta oczywiście będzie nieaktywna. Można ją uaktywnić w Bankowości Internetowej lub aplikacji mobilnej, można to również zrobić telefonicznie.

Polecane  Poznaj trzy zalety karty kredytowej, które ułatwią Ci codzienne życie

Płacąc kartą otrzymasz 5% zwrotu w samodzielnych myjniach samochodowych, 1% zwrotu za paliwo i inne zakupy na stacjach paliw, a przede wszystkim 3% zwrotu za jedzenie zamawiane w restauracjach, pubach, kawiarniach i fast foodach. Również online! W ciągu roku możesz zyskać nawet do 360 zł.

Wiele osób zastanawia się, czy płacenie kartą przy zamówieniach w internecie jest bezpieczne. Jest! Bezpieczeństwo płatności to jeden z priorytetów banku. Dlatego wszystkie karty kredy-towe Visa mają bezpłatne zabezpieczenie 3D Secure, co w praktyce oznacza, że w trakcie transakcji w sklepach z usługą 3D Secure odbywa się dodatkowa weryfikacja właściciela za pomocą specjalnych kodów przesyłanych SMS-em.

Miłośnicy dodatkowych oszczędności uwielbiają tego typu rozwiązania. Moim zdaniem na-prawdę warto z nich korzystać, bo nic się nie straci. Można tylko zyskać, więc co szkodzi spróbować?

Najczęściej zadawane pytania

  1. Jak odbywa się zwrot na kartę?

Zwrot na kartę odbywa się poprzez transakcję zwrotną na ten sam numer karty, z której dokonano pierwotnej płatności. Czas realizacji zwrotu może różnić się w zależności od banku i może trwać od kilku dni do nawet kilku tygodni. Warto pamiętać, że niektóre transakcje, takie jak płatności za hotele czy samochody wynajem, mogą mieć opóźnione zwroty.

  1. Ile czeka się na zwrot na kartę?

Czas oczekiwania na zwrot na kartę zależy od wielu czynników, takich jak polityka zwrotów sprzedawcy, banku, czy metody płatności. Zazwyczaj proces ten trwa od kilku dni do kilku tygodni. Najczęściej jednak środki powinny wrócić na konto w ciągu 5-10 dni roboczych. W przypadku dłuższego oczekiwania warto skontaktować się z punktem sprzedaży lub swoim bankiem.

  1. Czy do zwrotu potrzebne jest potwierdzenie z karty?
Polecane  Czemu warto płacić kartą? Poznaj zalety karty kredytowej

Zazwyczaj do przeprowadzenia zwrotu na kartę nie jest wymagane dodatkowe potwierdzenie z karty. Wystarczy, że sprzedawca ma dane transakcji, której zwrot ma być przeprowadzony. Jednakże, procedura może się różnić w zależności od polityki danego sklepu czy banku. W przypadku wątpliwości zawsze warto skonsultować się ze swoim bankiem.